.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی برخورد دوگانه با یک نامه در مرکز استان مازندران و سه شهر دیگر ؛
ابهام در ترکیب اعضای شورای 4 شهر مازندران / یک بام و دوهوا در مواجهه با نامه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز : شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند
ابهام در ترکیب اعضای شورای 4 شهر مازندران / یک بام و دوهوا در مواجهه با نامه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

شمال نیوز: روزهای پایانی تیرماه و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر در هیئت نظارت استان مازندران ، با نامه رسمی رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، بر عدم تایید برخی از نامزدهای انتخابات شوراها در چهار شهر مازندران تاکید کرد .


به گزارش شمال نیوز، شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند .

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر ساری بدون تغییر در ترکیب علیرغم نامه میرسلیم برگزار شد اما عدم برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر سه شهر باقی مانده ؛ نشان داد که قرار است تغییراتی در ترکیب شورای این شهرها اتفاق افتد. بر خلاف انتظار مراسم تحلیف اعضای شورای شهر ساری برگزار شد و مابقی شهرها نیز اول شهریور ماه مراسم تحلیف را برگزار کردند که این نگاه دوگانه خود بر ابهامات موجود افزود . چرا که اگر قرار بر اجرایی شدن نامه هیئت مرکزی نظارت باشد باید با توجه به متن و مفاد مشترک ، برای همه منتخبان و شهرها رویه ای یکسان در نظر گرفته شود نه اینکه در ساری تحلیف انجام و در سه شهر دیگر نه !

تحلیف شورا در چالوس و کلاردشت با طعم تغییر

در حالی پس از کش و قوس فراوان مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی در دو شهر چالوس و کلاردشت برگزار شد که با عدم تأیید دو تن از منتخبین، اعضای جدید وارد این شوراها شدند.

در شورای شهر چالوس، صابر سام دلیری نتوانست صلاحیت لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت کند و نهایتاً از ادامه مسیر جا ماند.

تورج لهراسبی به عنوان اولین علی‌البدل به شورای چالوس راه یافت و ترکیب شورای شهر چالوس اینگونه شد: جعفر کیا لاشکی، مسعود یعقوبی، حسن زندی، فتحعلی بابایی، سلمان کیادلیری، آرش رضوی و تورج لهراسبی.

در شورای شهر کلاردشت نیز یک عضو به سرنوشت سام در چالوس دچار شد و از لیست منتخبین این شهر خط خورد و سیامک باقریان به عنوان علی‌البدل اول به شورای کلاردشت راه یافت .

در شهر امامزاده عبدالله آمل نیز که در روزهای آینده مراسم تحلیف اعضای آن صورت می‌گیرد؛ فرد فاقد صلاحیت اعلام شده از ترکیب شورای منتخب خارج و علی‌البدل نخست جایگزین خواهد شد.


به نظر می رسد با توجه به وحدت رویه در هیئت مرکزی انتخابات شوراها و الزام وزارت کشور به آن ، در روزهای آینده شاهد ورود قانونی به موضوع شورای شهر ساری بوده و تغییرات اعضای مورد اشاره در نامه « میرسلیم » در شور ای مرکز استان نیز اجرایی می شود .


یک منبع آگاه خبر داد بزودی دیوان عدالت اداری دراین خصوص اعلام نظر خواهد کرد و اعلام نظر دیوان نیز قطعا با وحدت رویه در هر چهار شهر استان خواهد بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.